من دلی دارم شکسته از همیشه ریشتر
گریه ها دارم ولی پای ضریحت بیشتر
در خود تنهایی ام گم می شوم گاهی ولی
هست امیدم به تو از خویشِ خویشم خویش تر
باز دلتنگی ، حرم ، دستان خالی ، چشم تر
تو توانگر پادشاهی و منم درویش تر
حرف رفتن میزنی ......
ما را در سایت حرف رفتن میزنی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102