می روی و می بری جان مرا ای نازنین !
جسم بی جان را نخواهد زینبت ای مه جبین !
با وفا ! گیرم وداع با تو را ، من با توام
حال فکری کن عزیز من ! برای بعد از این
معنی با تو نبودن را نمی فهمم حسین !
کِی زمین دیده ، زمان بنوشته روزی این چنین ؟!
این دم آخر شبیه قلب من ... آهسته تر
چشم پوشان از جهان و پای بردار از زمین
می روی ، دلشوره ها دارم از این دلواپسی
می روی ، می خواندت گودال با صوتی حزین
ما را در سایت حرف رفتن میزنی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80